Re: kopiowanie nieistniejacych plików

Autor: news.dialog.net.pl <pawel.janosz_at_expert-monitor.pl>
Data: Mon 12 Jun 2006 - 02:26:01 MET DST

> robocopy /XC /XN /XO
> --
W skrócie
/XC - olewaj zmienione
/XN - olewaj nowsze
/XO - olewaj starsze

czyli teoretycznie powinny zostać tylko ten które są w ogóle nowe, ale nie
wiem czy nie znalazłem jakiegoś błędu w robocopy:
opcja /ts - include source file Time Stamps in the output. czyli w logu
procz nazwy pliku mam time stamp dla źródła i....
mam sobie plik:

C:\2a406421fc8614154a21c569b07c14e3.swf
zaglądam we wlaściwości w Windowsie, zakładka i mam czas utworzenia
9:31:09, czas modyfikacji 9:30:55.
Natomiast robocopy w logu zostawia:
     New File 19266 2006/05/28 07:30:55
2a406421fc8614154a21c569b07c14e3.swf

Cudownie przesuwa to o dwie godziny..... dlatego plik mi się nie
aktualizuje, straszny shit....

Yanks