Re: win2k+winXP a ntldr

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 11 Jun 2006 - 23:28:26 MET DST

Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości
news:e6gkh6$knu$1@opal.icpnet.pl...

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Sądzisz, że różnica w wersjach językowych może mieć
> wpływ w tym przypadku? Mam u siebie w tej chwili
> 4 Windowsy - dwa polskie i dwa en-us i wsio gra...
> Przedostatni był instalowany W2k3 PL a ostatni Vista.
> Ja jednak zacząłbym od sprawdzenia RAM....

Nie bardzo jest się czego uczepić po prostu :-(. Pliki startowe z nowszego
systemu teoretycznie są kompatybilne w dół, pytanie tylko czy aby na pewno
dotyczy to każdej wersji językowej. Zastanawiam się jeszcze nad podziałem
tego dysku, czy czasem któraś z partycji nie leży powyżej 137 GB. I czy dysk
jest wskazany w BIOS-ie jako LBA. Tudzież czy w obu systemach są
zainstalowane sterowniki do kontrolera dysków (jeśli jest to coś innego niż
zwykłe IDE).

/do Olleo/ Spróbowałbym też uruchomić system z dyskietki z użyciem plików
startowych XP (sformatowana spod XP dyskietka, wgrane pliki ntldr,
ntdetect.com, Boot.ini).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/