Re: Błąd operacji stronicowania urządzenia \Device\Harddisk0\D

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 10 Jun 2006 - 22:38:46 MET DST

Użytkownik "Batoni" <batoni@pf.pl> napisał w wiadomości
news:e6fa7q$b77$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Czy to dysk mi pada? Mam nowego SEAGATE 250 GB na SATA. Skanowałem
> powierzchnię dysku i żadnych będów nie wykryłem ale czasem muszę czekać na
> załadowanie Windowsa XP nawet 3 minuty. Może taki długi start systemu jest
> spowodowany tymi błędami dysku?
> Z góry dzięki za pomoc.

Sprawdź dokładnie kabel łączący dysk z portem, jeśli dasz radę, zdefragmentuj
plik wymiany.
Może padać dysk... z SATA nie mam doświadczenia, aale na chłopski rozum...
nośnik może tak samo się sypnąć, jak coś jest nie-halo z portem, to także,
spróbuj w BIOSie, jeśli jest taka możliwość, spowolnić port, a nawet na próbę
(nie wiem, czy SATA ma tę opcję) wyłączyć UDMA "na chwilę", potem włączysz
znów. Zorientuj się też, czy zasilacz się wyrabia (napięcia rozchwiane nie
bardziej, niż o 5%, a 3.3V o 3%), spróbuj wreszcie przelożyć dysk do innego
portu... a tak BTW, dysk jest dobrze przykręcony do obudowy?
Wszelkie wtyczki, karty, moduły są dobrze osadzone i pewnie kontaktują?
Gniazdko z uziemieniem? (raczej nie powinno, ale miałem przypadek, że kwasiło
na gniazdku bez bolca).
Temat pozostawiam otwarty.

--
LH