Internet Explorer - tylko podstawowe czcionki

Autor: Robert Drózd <rdrozd_at_yes.iq.wytnijto.pl>
Data: Sat 10 Jun 2006 - 11:06:42 MET DST

Bardzo dziwna sytuacja:

Od paru dni Internet Explorer na dowolnej stronie www wyświetla tylko
podstawowe kroje czcionek: wszelkie bezszeryfowe jako Arial, szeryfowe
jako Times.

Przykład:
http://www.webaudit.pl/temp/czcionki.html
wygląda tak: http://www.webaudit.pl/temp/czcionki.png

System: XP Home SP2 PL, wszelkie poprawki.

Zaznaczam, że sprawdziłem Opcje Internetowe, jako podstawowa czcionka są
Georgia/Courier New, nie ma ignorowania stylów.

Czy ktoś z Was wie, czemu tak się dzieje i co zrobić?

Jeśli nie - opcja nr.2: jak mogę przeinstalować IE bez reinstalacji
Windows? Ściągniecie instalki IE SP1 (najnowsza ze strony MS) nie pomaga
- dostaję komunikat, że mam na komputerze nowszą wersję.

Dzięki z góry za pomoc,
r.

--
Robert Drózd <rdrozd(na)yes.iq.pl>