Wygaszacz ekranu zabezpieczony hasłem

Autor: Raqs <raqs_at_hate_spam.polbox.com>
Data: Fri 09 Jun 2006 - 15:28:14 MET DST

W sieci firmowej z kontrolerem domeny na NT4 ustawiłem za pomocą polis
(poledit) wygaszacz ekranu zabezpieczony hasłem poprzez wpisanie do
rejestru (HCU\Control Panel\Desktop) odpowiednich wartości
(screensaveactive 1, screensaverissescure 1, screensavertimeout 900).
Pomimo, że wartości te propagują się prawidłowo na wszystkich stacjach,
na niektórych wygaszacz się w ogóle nie włącza. Coś pomijam?

pozdrawiam

RAQ