Re: Dysk mi sie popsul!

Autor: Mirmar <miraczew_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 09 Jun 2006 - 14:25:34 MET DST

Użytkownik "macieklew" <macieklew@blueyonder.co.uk> napisał w wiadomości
news:1149847465.252702.327200@g10g2000cwb.googlegroups.com...
> Pomocy
> Dysk 40G - cos tak porobilem, ze teraz jak wlaczam kompa to wyswietla,
> ze nie ma w ogole systemu - nie moze sie zabootowac. Bylu win XP - ale
> teraz nic nie ma! Jak chce zainstalowac z CD cokolwiek - jakies
> windowsy - 98, Me, XP - to mowi, ze za malo miesjsca na dysku.
> Zobaczylem - tam sa dwie partycje - dysk C ma 8 Mb. Ustawiam w fdisku
> aktywny D - 38 Giga, resetuje kompa i probuje programu instalacyjnego z
>
> CD. Znowu to samo - mowi, ze za malo miejsca na dysku C do instalacji
> winowsa. Co mam zrobic?
> [...]

spróbuj użyć Dyskietki startowej Cichego:

http://www.csk.pl/~cichon/files/Cichy_BootDisk35.zip

Na jednej dyskietce startowej 3,5" (1,44MB) znajduje się:

1. System operacyjny DOS 7.1
2. Partition Magic Pro Server 8.05.1371 [najlepsze narzędzie do
partycjonowania HDD]
3. Active@ Partition Recovery 3.0 [program do odzyskiwania skasowanych
partycji]
4. Active@ Password Changer 2.1 [resetuje hasła użytkowników Windows
2k/XP/2003]
5. Active@ UnEraser 2.1.1 [program do odzykiwania skasowanych danych]
6. Datapol NTFS4dOS 1.4 [program podmonowujšcy partycje NTFS
(odczyt/zapis!)]
7. MBRTool 2.2.100 [program do operacji na Master Boot Record'zie dysków]
7. Sysinternals NTFSDOS 3.02R [program podmonowujący partycje NTFS
(read-only)]
8. Volkov Commander 4.99.08a [manager plików pod DOS'a z obsługą długich
nazw]
9. Sterownik CD-ROM [podmontowywane są wszystkie napędy CD]
10. BIOS Cracker 4.2 [program do łamania\zdejmowania haseł z biosów]
11. DOS Long File Names [program pozwalający używać długich nazw pod DOS'em]
12. Sterownik myszy CuteMouse 2.0 [obsługuje 3 klawisze oraz scroll'a]
13. Sterownik do RAMDisk'a 1.9I
14. UnUHArc 0.6b [program do rozpakowywania archiwów UHA]
15. 19kB wolnego miejsca ;-)

MM