Re: Defragmentacja dysku

Autor: 666 <j666_at_interia.pl>
Data: Fri 09 Jun 2006 - 11:12:51 MET DST

Jakies dwa lata temu, czyli na pewnie dziś 4 może 5-letnim laptopie, pracującym podczas ruchu pojazdu (wstrząsy)
zawieszał mi się notorycznie w98, a potrzebny program w ogóle się nie uruchamiał.
Defragmentacja pomogła, jak reką odjął.
A dla szybkości rzecz leży nie tylko w samych poszatkowanych plikach, ale i w stukturze podkatalogów.
JaC

It has removed 990 spam emails to date.
Get the free SPAMfighter here: http://www.spamfighter.com/len