Group policy dla konkretnego OU - problem

Autor: Michał K. <amigo_at_nospam.icpnet.pl>
Data: Thu 08 Jun 2006 - 15:44:37 MET DST

Witam

Koledzy pomozcie... Albo gdzies robie blad, albo czegos nie wiem. Mam sobie
domene (w2k3). W niej kilkadziesiat kompow, wszystkie w jednym OU. Dla kilku
z tych kompow chce wprowadzic osobna polityke (tzn. dotyczaca tylko tych
kilku okreslonych kompow). Wiec moja wiedza jest taka - tworze sobie nowe
OU, przenosze w AD te kompy do tego OU i w przystawce group policy tworze
dla nich polityke przypisujac ja do tego konkretnego OU. Chyba dobrze, nie ?
Rzecz kolejna - polityka ta dotyczy najogolniej hasla do windowsa. Jako ze
pozostale kompy maja juz taka polityke a ta nowa rozni sie od tej ogolnej,
zaznaczam opcje 'enforce'. Tez chyba dobrze, co? No i efekt jest taki, ze
komputer nalezacy do OU o ktorym mowa, czyta sobie wszystkie polityki z
wyjatkiem oczywiscie tej nowej, przypisanej do jego OU. Nawet jak na tym OU
zaznacze 'block inheritance' i tak czyta pozostale polityki, a tej jednej
nie. Polityka ma dotyczyc kompow w tym OU, jednak kiedy podam w przystawce
gp ze ma dotyczyc uzytkownikow przypisanych do grupy ktora loguje sie na
kompach z tego OU, tez nic (mam przypisana tylko ta grupe, moze powinno byc
jeszcze np. uzytkownicy uwierzytelnieni ? ale wtedy chyba bedzie dotyczyc
wszystkich co?). Szczerze mowiac nie robilem jeszcze nigdy tego (nie mialem
potrzeby) i okazuje sie ze zludna byla moja nadzieja ze wiem jak to zrobic.
W czym tkwi problem ? Co robie zle ? Jak to powinienem zrobic zeby
zadzialalo ?
Z gory wielkie dzieki
Pozdrawiam