Dwie bramy jeden PC

Autor: Borys <borys_xUSUNTOO_at_interia.pl>
Data: Thu 08 Jun 2006 - 14:20:58 MET DST

Witam Grupowiczow!

Mam w LAN'ie dostep do dwoch bram internetowych. Jedna 25 kB/s a druga 12
kB/s.
Przy czym korzystajac z pierwszej mam zewnetrzny IP a korzystajac z drugiej
tylko wewnetrzny. Obydwa sa przypisane do adresu MAC mojej karty sieciowej.
Teraz pytanie :
Czy i jak da sie zrobic aby korzystac z tych dwoch bram naraz ? Wydaje mi
sie to malo prawdopodobne ale dla spokoju sumienia wole spytac was :)

Za odpowiedzi z gory dziekue

Borys