Re: Problem z ładowaniem się Windowsa XP

Autor: Batoni <batoni_at_pf.pl>
Data: Thu 08 Jun 2006 - 14:03:08 MET DST

news:e68k06$368$1@polsl.pl...

> Trudno to nazwać rozwiązaniem -- raczej wskazówką :)

> Sterowniki nForce znane jest z tego, że w jakichś okolicznościach
> przywieszają się na wykrywaniu dysków. To być może ich wina.
>
> Próbowałeś np. odłączyć wszystkie urządzenia IDE poza samym
> dyskiem? (podejrzewam, że masz tam jakiś napęd optyczny na
> przykład)

Hmm -tu mnie znów zafrasowałeś - no rzeczywiście mam 2 napędy na IDE na tej
samej taśmie. Jeden to nagrywarka DVD ustawiona jako master a jako slave
nagrywarka CD (dość stary TEAC 8X). Myślisz, że to może być konflikt między
Hdd a jakąś z tych nagrywarek? Dysk mam na SATA. Dzięki za sugestię i proszę
o więcej :)

pozdrawiam
batoni