Re: XP HE, zwiekszenie ilosci kompow w otoczeniu

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 18:08:51 MET DST

W wiadomości: e66ic3$ean$1@polsl.pl,
Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał(a):

> Nie ma takiego ograniczenia.
>
> Jest natomiast ograniczenie takie, że z *udostępnionych zasobów*
> komputera z XP HE może korzystać jednocześnie tylko 5 użytkowników
> i tego *nie da się* zmienić w rejestrze, a w ogóle nie wolno zmienić
> bez naruszania licencji. A jak ktoś miałby naruszać licencję, to
> równie dobrze może sobie zainstalować Professionala-pirata.
[...]

Witam!

Czytałem, że można w rejestrze skrócić czas życzia sesji. Przez to można
mieć większą rotację użytkowników w serwerze plików XP HE.

http://banita.pl/konf/smbudostwinxp.html

Punkt:
Limity połączeń przychodzących i jak sobie z nimi radzić

Pytanie z innej beczki. Skoro na serwerze Windows 2003 nie ma takich limitów
jak w przypadku Home/Prof. to czy trzeba mieć licencję CAL.

To znaczy czy muszę ustawić limit połączeń dla serwera plików zgodny ilością
licencji CAL definiując udział sieciowy.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski