cron lub coś podobnego

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Thu 08 Jun 2006 - 12:20:27 MET DST

Witam

Ma ktoś jakiś sprawdzony sposób jak odpalać skrypt pod windows 2000 np.
co 5 minut? Windowsowy harmonogram pozwala na uruchamianie co najwyżej
raz na dobę, a dla mnie to za mało. Znalazłem w googlach różne programy
działające jak linuxowy cron ale są one shareware lub wymagają np.
zainstalowania perla itp., a ja wolałbym jakiś autonomiczny program albo
skrypt, który pozwalałby mi sprawdzać co 5 minut czy usługa działa, a
jeśli nie to ją uruchamia.

Skrypt mam taki:
net start | find /i "bufor wydruku" > nul
if errorlevel 1 net start "bufor wydruku"
tylko nie wiem jak odpalać go co 5 minut :(

A problem mam taki (może ktoś mi coś doradzi)

Z jakiegoś powodu usługa bufor wydruku na moich trzech serwerach usług
terminalowych zatrzymuje się za każdym razem po restarcie serwerów, ale
nie od razu, tylko dopiero jak zaczną się do serwerów logować userzy
poprzez usługi terminalowe. Jak ja loguję się jako administrator to nie
ma to wpływu na działanie bufora wydruku. Usługa wysypuje się nie
zostawiając w logach żadnego wpisu, a po ponownym ręcznym jej
uruchomieniu działa już bez problemu aż do ponownego restartu serwera.
Problem taki mam na trzech serwera, objaw jest powtarzalny - zawsze ten
sam schemat. Systemy windows 2000 server standard pl z uruchomionymi
usługami terminalowymi + citrix. Podejrzewam, że winny jest citrix
(problem pojawił się po ostatnim jego updacie), ale na razie nic
konkretnego nie znalazłem.

Będę wdzięczny za jakieś sugestie

Pozdrawiam

--