Windows 2003 Serwer SE PL

Autor: <marlop1970_at_o2.pl>
Data: Thu 08 Jun 2006 - 10:04:20 MET DST

Witam szanownych grupowiczów.
Mam SERWER 2003 PL z utworzoną domeną i komputery z XP i 2000. Na
kilku komputerach z XP w czasie pracy następuje rozłączenie z
serwerem i stacja przechodzi w tryb offline, nie można uruchomić
programów które są zainstalowane na serwerze, natomiast połączenie
a siecią cały czas istnieje. Występuje to systematycznie w tylko na
kilku stacjach, stale tych samych, natomiast podpiętych jest w sumie
kilkadziesiąt stacji z XP i 2000 i na pozostałych wszystko jest ok.
Problem wystąpił nagle kilka dni temu, wcześniej wszystko działało
bez problemu, nie robiłem żadnych zmian w sieci i na serwerze.
Będę wdzięczny za wszelkie sugestię.
To moja pierwsza wypowiedź na forum, proszę o wyrozumiałość.

marlop