Training Kit MCSA/MCSE i ebooki - krotkie zapytanie.

Autor: Marcin <s_at_s.pl>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 15:06:37 MET DST

Witam!

Mam krotkie zapytanie... Znalazlem w necie (p2p) w PDFach ebooki z training
kitow na MCSA/MCSE (np. wezmy pod uwage 70-290)... Sa one w angielskim...
wiem ze najlepiej sie z angielskiego uczyc do egzaminow i to popieram... ale
ciekawosc mnie zzera - sa moze w jezyku polskim ? Czy spotkaliscie sie z
polskimi ebookami z training kitow ?

Aha jeszcze jedno , co zawiera plyta CD dolaczana do ksiazek Training Kit ?
po za wersja trialowa 2003jki i pytaniami testowymi , co tam ciekawego jest
jeszcze ?

Dziekuje i pozdrawiam :-)

Marcin