Re: Jak uruchomic terminale

Autor: Kuzar <maciek_at_onet.pl>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 10:52:36 MET DST

> ale nie zostaly dopisane do Licencjonowania, zobacz na papierze z licencja.

OK, dzieki

> PXE sluzy do uruchomienia systemu operacyjnego na komputerze przy uzyciu
> sieci,
> np. w sytuacji kiedy ten komputer nie ma dysku twardego czy stacji
> dyskietek.
> Samo posiadanie karty z PXE jeszcze niczego nie zapewnia, poza sama
> mozliwoscia
> pobrania "czegos" z sieci przy uruchamianiu komputera.

..

> Zwykla dystrybucje linuxa z serwerem dhcpd ktory wystawi adres IP, nazwe
> pliku
> do zaladowania (bootloadera) oraz serwer tftp gdzie ten plik sie znajduje (+
> reszta
> systemu do pobrania chwile pozniej).

Ja jednak chyba czegos nie odrozniam.
Jesli PXE pobiera "cos" z sieci to czemu tym czyms nie mogl by byc
system, ktory pobierze IP.
Sam piszesz ze moga byc stacje bezdyskowe, wiec po co ten Linux?
Ja chce realizowac usluge w oparciu o komputery bez dysku.
Slyszalem, ze PXE sluzy wlasnie do pobierania systemu. To chyba bylo by
logiczne, ze PXE pobiera "cos" rozsylajac jakis pytajacy brodcast.

Jesli mozesz mi to jeszcze jakos wyjanisc...