Wykonywanie skryptów w javie.

Autor: -==- <bajbus_35_at_wyciacto.op.pl>
Data: Mon 05 Jun 2006 - 17:42:50 MET DST

Witajcie!

Mam problem z IE6, który nie chce odpalić żadnego linku
który jest wykonywany za pomocą skryptu javy.
(Mam nadzieję, że dobrze to rozumiem). Po najechaniu
na link w lewym dolnym rogu przeglądarki pokazuje się
np. coś takiego http://www.bajbus.aster.net.pl/dvd/ie6.jpg
Po kliknięciu linku nic się nie dzieje, pomimo włączonych
opcji w ustawieniach. Mały kłopot gdy są to strony nie
M$ bo mogę użyć Opery czy Mozilli, ale na microsoft
update muszę użyć Explorera no i ... Może ktoś z Was
ma jakiś pomysł gdzie to uruchomić?

Pozdrawiam! Bajbus
Bajbus37(at)tlen(KROPKA)pl | Byłeś już na www.pajacyk.pl
Skype Bajbus_35 ; Gadu-Gadu 1400168 ; Tlen bajbus37