Re: dwa systemy operacyjne - jak usunac jeden

Autor: laik <jansal_at_o2.pl>
Data: Mon 05 Jun 2006 - 09:32:15 MET DST

> boot.ini bedzie katalogu glownym partycji systemowej, wywal stamtad linijke
oznaczajaca system ktory usunales.

katalog glowny partycji systemowej ...
nie moge czegos takiego znalezc , zwyczajnie widze symbol dysku C potem pare
katalogow.
komputer ie moze znalezc pliko u nazwie boot.ini. w co wejsc ?

> a niby jak by mial sie usuwac? przez dodaj/usun programy :] ?

no wlasnie , tak jak sie programy same deinstaluja przez przez zalaczany
program di ich usuwania , tak samoi moglby sie usunac jeden z systemow bnop
przeciez mamy na dysku jeszcze inny system.