Re: audyt legalnosci softu

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Mon 05 Jun 2006 - 02:22:05 MET DST

in news:1149356036.021916.136510@g10g2000cwb.googlegroups.com , *pewu*
wrote:
> witam, mam pytanie jakie oprogramowanie wersji free mozna instalowac na
> kompach w firmie?
[...]
> czy jest gdzies jakis spis co mozna instalowac i jakie sa
> procedury?

Gdzieś jest, może i lepszy. U nas np. taki (weź jako przykład):
http://aqua.poznan.pl/pliki/spis_instalek_polecanych_free.rtf
No i u Ciebie też może być, jak sobie sam napiszesz.

> Z góry dzieki : )
> ps. poszukuje jakis firewall ktory moge zainstalowac w firmie z
> wersjii bezplatnych - moze ktos juz szukal cos takiegoi móglby
> sie podzielic wiadomosciami bylbym wdzieczny.

Outpost FW od Agnitum, wersja 1.0. Freeware, bez zastrzeżeń o użyciu
komercyjnym. Sprawdzone na wszystkie strony, bo pojawiła sie
wątpliwość (możliwość ściągnięcia tylko z podstrony 'Home').

Choć w firmie, to najlepszy FW na serwerze, i w związku z tym, na
klientach to już zbytek. Tylko użytkownikom w głowach mąci.