Re: dwa systemy operacyjne - jak usunac jeden

Autor: laik <jansal_at_o2.pl>
Data: Sun 04 Jun 2006 - 20:59:08 MET DST

> bzdura - one *mogą* się tak nazywać.
> W boot.ini jest ścieżka do katalogu z Windows 2000 i Windows XP. I tym się
> należy sugerować.
>
> --
> Pozdrawiam
> Piotrek

> Katalogi te mają następujące nazwy.
>
> "WINNT"
> "Program Files"
> "Documents and Settings"
>
> --
> Pozdrawiam
> Pink

dzieki za wskazowki
rzeczywiscie znalazlem winnt i prowizorycznie usunalem recznie do kosza ,
wydaje sie ,ze xp chodzi normalnie.
niestety nie bylem na tej lekcji w szkole i nie wiem jeszcze jak znalezc ten
boot.ini
gdzie on jest ?
co tam nalezy zmienic ?

swoja droga jestem zaskoczony jak *nieelegancko* usuwa sie jeden z systemow.
z pewnoscia pozastana jeszcze jakies *smieci* na dysku na zawsze.