NTFS - pytanie

Autor: Expedyt <expedyt_at_op_____WYWAL__.__TO__pl>
Data: Sat 03 Jun 2006 - 21:22:55 MET DST

Heja!
Mam taki problem. Jest sobie dysk z dwiema partycjami: C i D, sformatowanymi
w NTFS-ie. Na C zainstalowano WinXP , natomiast D istnieje sobie jako
"luźna" partycja do przechowywania danych.
Co się stanie, jeśli na partycji C, ponownie, od zera zainstaluje WinXP, czy
będe mógł czytac dane na dysku D? Chodzi mi o to, że po reinstalacji systemu
tracą się wszytkie SID-y użytkowników, więc nie bardzo wiem jak system
będzie sobie radził z prawami dostępu do plików/folderów na dysku D, skoro
skasowano użytkowników, dla których były one definiowane.

Ktoś ma odpowiedź na to?

Exp