Re: przeglądanie sieci

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Fri 02 Jun 2006 - 10:46:47 MET DST

Radosław Sokół naciapał:

> Być może dlatego, że na docelowym komputerze istnieje konto
> o takiej samej nazwie jak to, na które byłeś zalogowany, ale
> o innym haśle? W takim przypadku Windows chyba nie próbuje
> wchodzić na gościa, tylko prosi o poprawne hasło dla tego
> konta.

no i mam update:-) Jako login nie muszę wpisywać "gość", równie dobrze
mogę wpisać "pumpernikielkikiel"... i tak zostanę wpuszczony na
zasoby:-) Patrzyłem w logach kompa udostępniającego i jest tam info, że
zalogował się gość z hosta xxx:-D
Ja wymiękam... ale tylko na razie:-)

Pozdrawiam serdecznie,

--