Re: Problem z kontrolerem domeny - jak to zrobić?

Autor: Marek Lubiński <mlubinski_at_no.spam.data.pl>
Data: Thu 01 Jun 2006 - 13:39:30 MET DST

"translatef" <translatef@o2.pl> wrote in message
news:e5mfql$46u$1@node1.news.atman.pl...
> Użytkownik "Marek Lubiński" <mlubinski@no.spam.data.pl> napisał w
> wiadomości news:e5mdia$i7h$1@inews.gazeta.pl...
> Zaraz, tzn system dziala ale na obu dyskach dane sa uszkodzone tak ze
> trzeba go przeinstalowac?
> Bo szczerze mowiac, nie rozumiem do konca po co przeinstalowywac - ja bym
> wymienil popsuty
> dysk, zsynchronizowal mirror i powinno dzialac. Po co odtwarzac AD?

Z tego co wiem, to mirror się "popsuł", więc mirrora nie ma. Drugi dysk jest
sprawny, ALE próba wykonania mirrora na ten sprawny dysk kończy się
niepowodzeniem. (prawdopodobnie bad sectory są powyżej danych - nie
naruszyły struktury i dlatego jeszcze działa AD) i dlatego potrzebne jest
szybkie działanie