Re: XP jeszcze raz (licencja).

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 01 Jun 2006 - 11:43:57 MET DST

W dniu Thu, 1 Jun 2006 11:37:01 +0200, osoba określana zwykle jako
Konrad Kosmowski pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Ale w ten sposób się XP wysypie (inne sterowniki)...

Argh. Faktycznie, zapomniałem o sterownikach.
Zasugerowałem się tym, że bez problemu tak robiłem z Linuksem.
Ale możesz sobie, w sumie, zrobić dwa profile sprzętowe. Nie zadziała?

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Dziękuję,   wolę   sobie   trochę  pouderzać
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. tłuczkiem do kartofli po  palcach,  przyjem-