Re: XP jeszcze raz (licencja).

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Thu 01 Jun 2006 - 09:08:06 MET DST

On Wed, 31 May 2006 20:52:07 +0200, Konrad Kosmowski wrote:

> Jedną miałbym natywnie (jako bootloader do gier) drugą pod VMWare na
> Linuksie. Kupiłem laptopa, był z nim Windows XP Professional, szkoda
> aby się marnował. :)

Jeśli nie będziesz wykorzystywał równolegle obu instalacji (np w dwóch
instancjach VMWare) to nie powinieneś zlamać tym samym umowy licencyjnej.
Możesz zainstalować 2 kopie systemu na jednej maszynie bylebyś nie
korzystał z nich w tym samym czasie.
Poza tym nie bardzo widzę sensu instalacji 2 kopii Windows XP skoro
wykorzystyjesz już jako "loader do gier" (nie bootloader bo gry się nie
bootują - to nie Amiga). Uruchom sobie ten "loader" pod VMWare i po
sprawie. Nie musisz nic doinstalowywać. No chyba że różne "zestawy"
oprogramowania wykorzystujesz.

--
Piotrek