Błąd inicjajcji portu LPT2 na Win XP [OT]

Autor: <jacek_j23_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 01 Jun 2006 - 06:20:36 MET DST

Witam
Ostatnio walczę z takim problemem. Wiem że to nie ta grupa ale nie ma grupy
MSWINDOWS.WINXP.
W firmie jest postawiona sieć na Novell Netware. Stacje robocze na MS Win98.
Aplikacja dosowa z drukowaniem na PrintServerze Netware. Nie ma to
najmniejszego problemu. Mowa oczywiście o przechwytywaniu portu LPT2. Działa
to jak burza. Dostałem kilka nowych komputerów z systemem Win XP HE i PRO. I
od tego momentu szlag mnie trafia. O co naprawdę chodzi? nie o przechwytywanie
bo to raczej wiem jak zrobić i działa. Bardziej mnie męczy fakt że na
niektórych komputerach stacjach z WinXP aplikacja dosowa działa ale ma problem
z wysłaniem na port LPT2 - system zgłasza bład inicjacji urządzenia lub jego
brak. I za cholerę nie mogę sobie z tym poradzić. Gdyby zjawisko miało miejsce
na wszyskich stacjach z tym systemem to wiedziałbym, że to taka norma. Ale to
się dzieje na niektórych maszynach. Moim skromnym odczuciu chodzi o jakieś
ustawienie (może service pack) systemowe które zabrania symulację portu LPT2
lub nakazuje kontrolę statusu portu. Może ktoś się zetknął z tym problemem i
zna odpowiedź o co chodzi ? Początkowo myślałem że to sprawa modelu komputera,
ale również na innych komputerach ten problem też występuje wiec z pewnością
chodzi o system operacyjny.
Pozdrawiam serdecznie,
Jacek