System zazadal dostepu do internetu - co to znaczy?

Autor: Lech <bilbek_at_WYTNIJTOpoczta.onet.pl>
Data: Wed 31 May 2006 - 12:53:37 MET DST

Dostaję od kilku dni od firewalla (McAfee) komunikat: "The program
Biblioteka DLL pliku wykonywalnego i serwera LSA (wersja eksportowa) is
requesting access to the Internet. Do you want to allow it?"

Komunikat pojawia się po kilku godzinach od włączenia komputera.
Zablokowałem dostęp, ale nie wiem, jaki jest powód tego żądania. Jaka jest
przyczyna i czy dobrze zrobiłem?

Pozdrawiam
Lech