Re: komunikat

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Tue 30 May 2006 - 22:34:46 MET DST

Dnia 2006-05-30, *teresa.werecka@neostrada.pl* napisał(a):

> Witam! Mam za zadani zrobić na informatyke coś takiego aby np. w każdy
> poniedziałek pokazywał się jakiś komunikay np. ,,dzień dobry''. Nie mam
> zbyt dużego doświadczenia i prosze o pomoc ;-)

To tak jak ja :) Ale wystarczy kilkadziesiąt sekund w google i...

1. Tworzysz gdziekolwiek nowy dokument tekstowy, otwierasz w Notatniku i
wklejasz to:

WScript.Echo("Dzień dobry :)")

Całość zapisujesz z rozszerzeniem vbs, np. zadanie_na_informę.vbs

2. Panel Sterowania -> Harmonogram Zadań -> Nowe... w oknie wyboru
programu wskazujesz w/w plik, ustawiasz odpowiedni harmonogram,
użytkownika i hasło i... voila! :)

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]