udostepnianie plików Windows Media Center

Autor: Raffachi <trafalko_at_wp.pl>
Data: Tue 30 May 2006 - 16:02:00 MET DST

Witam serdecznie, niedawno postawiłem nowego kompa z Windows Media
Center, ponieważ jest to najmocniejsza jednostka z największymi
dyskami postanowiłem zrobić z niego komputer z danymi -
udostepniający pliki na inne komputery. Na dysku tworzę katalog z
następującymi prawami dostępu: "uprawnienia" Wszyscy (Pełna
kontrola); "zabezpieczenia" Administrator; Wszyscy (Pełna kontrola),
włączam dziedziczenie i zmieniam wpisy uprawnień na wszystkie pliki.
Właścicielem jest Administrator. I powinno działać....ale jeśli
wchodzimy z innego kompa to nie widac niektórych plików.
Najdziwniejsze jest to, że katalogi widać, a wewnątrz nie ma
niektórych plików - przeważnie są to pliki zapisywane przez inne
komputery. Administrator oczywiście na swoim kompie widzi wszystko.
Nie wiem co jest zgrane, na Win 2003 było identycznie i wszystko
działało. Czy ktoś miał taki problem?