przeglądanie sieci

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Tue 30 May 2006 - 10:53:32 MET DST

Wiatm,

już dawno nei mialem problemów z konfigurowaniem sieci i udostępnianiem
plikow w systemach XP - aż do wczoraj:-) Zainstalowałem sobie sieżutki
system na nowiutkim komputerze i chciałem wejść na zasób innego kompa
po sterowniki... się zdziwiłem, bo zostałem poproszony o login i hasło.
Chwila konsternacji... i wpisałem gość bez hasła - wszedłem:-)
Tylko niech mi ktoś wyjaśni dlaczego tak jest? Zasoby są udostępnione
dla wszyscy. Problem dotyczy wejścia na czetry komputery w sieci - trzy
to XP i jeden NT. Zawsze to samo, muszę podać login gość i hasło
zostawić puste:-)
Aha, w ustawieniach zabezpieczeń lokalnych wyłączyłem możliwość
logowania anonimowego do udziałów - dotyczy to komputera mającego
problem z uzyskaniem dostępu.

Jakieś teorie?:-)

Pozdrawiam serdecznie,

--