problem z logowanie do domeny po postawieniu nowego serwera n W2k3

Autor: mc <mcielock_at_tenbit.pl>
Data: Mon 29 May 2006 - 22:04:10 MET DST

witam
mam następujący prblem. nie mogę się zalogować z komputera klienckiego (tzn.
raz na 10 razy udaje się) do domeny na W2k3. Serwer będący kontrolrem domeny
zostal postawiony na nowo ze stworzonymi na nowo tymi samymi userami, (te
same hasła). Usunąłem co prawda z komputera klienckiego cały katalog
użytkownika z "documents and settings" żeby przy logowaniu założyż wszystko
na nowo, ale nie pomogło. oczywiście wiem, że zainstalowanie na nowo systemu
(XP) na komputerze klienckim rozwiąże problem z logowaniem do domeny ;) ale
wolałbym tego uniknąć. Może ktoś z szanownych grupowiczów zna sposób jak
obejść ten problem?
pozdrawiam
olej