Komputer udostepniajacy siec nie kuma FTP

Autor: Mariusz Wlodarczyk <mdw2_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Mon 29 May 2006 - 10:03:10 MET DST

Witam

Mam problemik z ktorym bez watpienia jakas madra glowa sobie poradzi (o ile
bedzie miala ochote). Ja juz nie mam pomyslow wiec probuje taka madra glowe
znalezc tutaj. :)

Sytuacja wyglada tak... Dwa komputery. Jeden udostepnia polaczenie internetowe
drugiemu za posrednictwem huba. Wszystko gra i dziala, na obu jest internet,
siec lokalna dziala. Problem tylko w tym, ze z komputera na ktorym jest
udostepniana siec nie da sie polaczyc z jakimkolwiek FTPem. Komputer ktoremu
siec jest udostepniana na wszystkie FTPy wchodzi bez problemu. Moze komus
zaswita jakas mysl i szepnie slowko (oprocz "google.com", hehe) gdzie moglbym
jeszcze zerknac i co zrobic zeby na obu komputerach byl dostep do FTP. Ja juz
jestem zupelnie glupi. :(

Pozdrawiam i nie ukrywam, ze licze na pomoc :)
Mariusz