IE 7 Beta2 złe wyświetlanie stron

Autor: Speedy <speedy_at_va.pl>
Data: Sun 28 May 2006 - 23:15:08 MET DST

Hej
Mam pewien problem z rzeczonym Explorerem: zauważyłem że nie wyświetla
niektórych elementów stron. Chodzi konkretnie o internetowe fora
dyskusyjne - niektóre tabele na stronach nie są wyświetlane. Np. na stronie
http://www.przestworzadws.netlook.pl/index.php widoczny jest nagłówek, aż do
słów "W przestworzach Strona Główna" - dalej jest czysty ekran, aż do stopki
na dole strony z tekstem "kto jest na forum", od tego miejsca już wszystko
widać.
Nie wiem czy to ten IE7 zawinił, czy jakaś poprawka do Windows (XP MCE) czy
jeszcze coś innego (wczesniejsze bety IE7 nie powodowały tego efektu) Czy
miał ktoś taki problem? co z tym można zrobić?
Jave mam zainstalowaną i dziala OK. Obniżyłem poziom zabezpieczeń IE do
Medium. Flash Macromedia 8 też. Co jeszcze moze być nie tak?