Jak odbudować instalkę do karty

Autor: Mariusz c <blogmd_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 28 May 2006 - 10:57:13 MET DST

Witam,
Tydzień temu, na starym kompie z WIn XP Pro OEM chodziła mi stara karta
tunera LifeView na Philipsie 7134, która jakimś sposobem spokojnie się
zainstalowała dwa miesiące temu.
Teraz przesiadłem się na nowgo kompa Win XP Pro, pudełkowa, i nijak nie chce
ruszyć. Znajduje zaktualizowany sterownik do chipsetu SAA 7134 na Windows
Update, ale kolejne elementy (WDM capture, crossbar itd już nie chcą wejść.

Komunikat jest "System nie może znaleźć określonego pliku".

!!!! Jak odszukiwać czego mu faktycznie brakuje? !!!!

Mam skopiowane wszystko z \Windows\.... ze starego dysku gdzie to chodziło,
próbowałem zgrać w jeden katalog dll-ki, sys-y, drv-y, inf-y i cat-y, ale to
nie pomaga.
Sprawdziłem też atrybuty plików, nie ma niespodzianek typu read only, hidden
czy system.

Mam wszystkie stare wersje instalek, które same z siebie nie chodzą od paru
lat na XP, ale od zeszłego roku, gdy pojawił się nowy, podstawowy sterownik
do SAA7134 na Windows Update, znajdował on samodzielnie w katalogach Windows
wszystko co potrzebne i ruszało, ostatni raz dwa miesiące temu.
A dzisiaj nie chce :(.

Firma LifeWiev już tego nie wspiera, przeleciałem jej najnowsze sterowniki,
ale nic nie chce z tą stara kartą chodzić.

Jakieś pomysły?

Z góry dziękuję :)

Mariusz