moje dokumenty przez siec w XP

Autor: Artur <artur_mietek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 27 May 2006 - 22:37:10 MET DST

Witam,

Mam dziwny problem.. otoz na jednym komputerze (win2000) udostepniam katalog,
komputer chodzi 24h/dobe, na drugim (XP) montuje ten katalog jako dysk, zmieniam
lokalizacje katalogu moje dokumenty na ten dysk i po kilku godzinach, gora 2
dniach na katalogu moje dokumenty pojawia sie bialy kwadracik z niebieskimi
strzaleczkami..:/ kiedy probuje sie wylogowac, to pokazuje sie okienko
synchronizacji, przy logowaniu to samo..
Po tygodniu zauwazylem, ze przy okazji drukarka sieciowa przelacza sie w tryb
offline i co dziwne, ten problem to nie jeden przypadek ale pojawilo sie to
rowniez w drugim oddziale firmy. Co moze to powodowac?

Problemow z siecia raczej nie ma.. raczej podejrzewam win 2000, ale moze to win
XP, chce byc zbyt mily i tworzy problemy??

Pozdrawiam
Artur