Re: [SBLive] Trzaski

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 27 May 2006 - 20:14:44 MET DST

http://www.ibiblio.org/pub/micro/pc-stuff/freedos/files/dos/udma/devel/Udma2_27.zip

> działa.

Hi hi, najśmieszniejsze, że do startu (i później działania) systemu nie
zostało użyte nic UDMA-owego, autoexec.bat, config.sys, io.sys, msdos.sys,
command.com, do CD-ROMa oakcdrom.sys i mscdex.exe... oraz do dysków
smartdrv.exe... to wszystko. I szło c.a. 11 MB/s, kładłem to nawet na karb
włączenia UDMA w BIOSie... W sumie całą płytkę CD sczytało mi w czasie ok. 2
minut...
Przy okazji, dzieki za link, może mi się przydać.

--
LH
Na pohybel spamerom...