Re: Dziwny problem z SBSem

Autor: Shadow <shadowNOSPAM80_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 27 May 2006 - 16:49:28 MET DST

Tomasz Onyszko napisał(a):

> Pytanie czy te 10 licencji z dyskietki to nie sa te same licencje ktore
> juz masz zainstalowane
Teoretycznie nie. W praktyce nie wiem,jak sprawdzic.

> Zapytalem w zrodlach zblizonych do programu MEN i podobnoz od 1 lipca u
> dystrybutorow maja byc dostepne licencje akademickie do SBS.
Fajnie by bylo, zeby byly to licencje do SBS2000, bo AFAIK do SBS2K3 sa juz
jakies inne chyba. No,ale zawsze cos.

BTW. Szkoda, ze sie nie da zamiast SBSa zainstaowac czystego W2K serwera i
dokupic samych CALi.... W sumie SBS nie jest mi jakos specjalnie
potrzebny....

--
Pozdrowienia, Shadow
pisz na: shadow 80 (at ) poczta onet pl