Re: Ustawienie priorytetu dla uruchamianej aplikacji

Autor: Ranger <dupa_at_com.pl>
Data: Fri 26 May 2006 - 23:28:04 MET DST

Piotr Kąkol napisał(a):

> Poczytaj o poleceniu "start"
Niestety, próby uruchomienia aplikacji tak jak w opisie do komendy start
   nie dają rezultatu :(
czy moglibyście podać przykładowe wywołanie dowolnego programu
ustawiające priorytet na niski. Za chrl nie mogę sobie poradzić :(
Ani w pliku bat ani bezpośrednie uruchamianie z linii poleceń nie dają
rezultatu (system nie rozpoznaje polecenia). Może jest jakiś windowsowy
uruchamiacz?
Mam wxp sp2

Pozdro
Ranger