Problem z klawiatura i myszka

Autor: J.M.Oizo <SPAM>
Data: Thu 25 May 2006 - 20:23:17 MET DST

Witam.
Mam nastepujacy problem.
Jest sobie komputerek-serwerek.
Dotychczas miałem do neigo podłaczona myszke i klawiature przez przejsciowke
z PS/2 na USB.
W "menedżer urzadzen" wyłaczyłem kontroler PS/2.

Dzisiaj po malutkich przenosinach serwera gdy wszystko od neigo odłaczyłem i
znow podłaczyłem wykrywa mi od nowa klawiature i myszke na usb .
Staje na oknie " dodawanie nowego sprzetu..." i czeka zeby kliknac dalej.
Co mam zrobic jak mi klawiatura i myszka nie działa bo dopiero ja instaluje
system.
Probowałem podłaczyc myszke lub klawiature na PS ale sa one wyłaczone i tez
nie działaja.

Co wy byscie w tym momecie zrobili??
Jak uruchomic PS/2 ??? bez uzycia myszki i klawiatury???

P.S. wiem ze kiedys w XP usunołem jakis plik i spowodowało to przy ponownym
uruchomieniu systemu nowe wykrycie wszystkich urzadzen. moze tu tak samo
robic???