TS licencje na uzytkownika/urzadzenie

Autor: Slon <slon81_at_tlen.pl>
Data: Thu 25 May 2006 - 14:24:09 MET DST

Witam

Na Windows 2003 standard uruchomiłem serwer terminali, serwer
licencji terminalowych, następnie uaktywniłem go i zainstalowałem TS
CAL na użytkownika. Niby wszystko dziala, licncje tymczasowe są
wydawane, można się logować do serwera terminali.

Niestety dopiero teraz zorientowałem się że tryb licencjonowania
serwera terminali ustawiony jest na urządzenie, także na urządzenia
sa wystawiane licencjie tymczasowe.

Chce przestawić tryb licencjonowania TS na użytkownika, ale czy TS
będzie nadal przyjmował połączenia??
Co z tymi tymczasowymi licencjami na urządzenie które sa wystawione??

Czy aby przestawić tryb licencjonowania wystarczy zmienić to w
Konfiguracji usłóg terminalowych w mmc pozycja Licencjonowanie czy
jeszcze coś (np reset usłógi)??

pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc
Slon