Bluetooth USB Dongle (poszukiwany sterownik), zestaw słuchawkowy Motoroli, Windows XP i Skype

Autor: Wojtek Michalski <halski_at_wytnijkolej.one.pl>
Data: Wed 24 May 2006 - 21:12:00 MET DST

Witam,

próbuję pod Windows XP SP2 zmusić Skype do korzystania z zestawu
słuchawkowego Motoroli na Bluetooth.

Jako kontroler BT mam jakiś chiński szajs z Allegro, ale po odpaleniu
działa i jestem w stanie - po zainstalowaniu domyślnych sterowników
Windows - sparować zestaw słuchawkowy z tym kontrolerem.

Ale nie wiem co dalej. Wygooglałem, żeby zamiast defaultowego sterownika
Windows zainstalować ten od producenta. Problem w tym, że moja płytka
pękła - może ktoś ma CD (http://tinyurl.com/ee899 - takie jak tu) i
mógłby mi udostępnić? STrona producenta (http://www.kingjon.com/) nie
odpowiada, a ten szajsik nie ma żadnych oznaczeń.

Chyba, że jest na to inny sposób?

--
Pozdrawiam
Wojtek Michalski