Re: [Win2003] Pulpit zdalny

Autor: kinde <kinde_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 24 May 2006 - 14:38:39 MET DST

Użytkownik "Tadeusz Łopatkiewicz" <tadeusz@mvp.pl> napisał w wiadomości
news:e51gsh$km3$1@atlantis.news.tpi.pl...

> na
> Trzeba by zainstalować tam serwer terminali, aby nieadministrator mógł się
> zalogować. Ale to znów wymaga licencji. W tej chwili korzystasz ze
> zdalnego pulpitu w tzw. trybie administracyjnym - dwa równoczesne
> połączenia ale wyłącznie dla adminów.

> na
> Trzeba by zainstalować tam serwer terminali, aby nieadministrator mógł się
> zalogować. Ale to znów wymaga licencji. W tej chwili korzystasz ze
> zdalnego pulpitu w tzw. trybie administracyjnym - dwa równoczesne
> połączenia ale wyłącznie dla adminów.

Dziekuje za odpowiedz, choc nie jestem do konca przekonany czy tak to
wlasnie jest. Wydaje mi sie,
ze jakis czas temu tak skonfigurowalem u kolegi Win 2003 (nie mam mozliwosci
sprawdzenia tego teraz),
ze zarowno administartor jak i zwykly uzytkownik mogl sie logowac zdalnie
(choc w dalszym ciagu mogly byc zalogowane maksymalnie dwie osoby)

--
pozdrawiam
kinde