Re: problem z pdf

Autor: pioruns <cvbehaf_at_b2.cy>
Data: Wed 24 May 2006 - 06:07:50 MET DST

Popołudniem 2006-05-22 (poniedziałek) PAndy napisał:

> Acrobat Reader po speedup dziala calkiem niezle...IMO rownie szybko jak
> Foxit.

Jednak proponowałbym przyjrzeć się zużyciu pamięci albo czasowi
procesora w obu programach, "całkiem nieźle" nic mi nie mówi. Ale jedno
zauważyłem, że Foxit (przynajmniej u mnie) strasznie wolno wysyła
zadanie wydruku do drukarki. Może dlatego, że używam powiększenia 110% i
paru innych właściwości, nie wiem. Ale i tak nie zmienię go za żadne
skarby na Adobe Readera, choćby ze względu na chudszy o setki wpisów
rejestr.. :)

--
pozdrawiam, *Pioruns*
gg: 0x875C43 jid: pioruns@chrome.pl