Re: Reinstalacja Windows XP Home Edition

Autor: z <biuro_at_jysk.com>
Data: Wed 24 May 2006 - 09:34:37 MET DST

Ja miałem taką sytuację że miałem nadzieję że reinstalacja windowsa
naprawi przy okazji uszkodzenie w moim bootmanadżerze. Niestety. pliki
się skopiowały i po restarcie włączył się wadliwy bootmanadżer i
ładowanie się zatrzymało. Faktycznie to nie wiedziałem co robić bo nie
miałem drugiego komputera żeby zapytać co zrobić i udało mi się zgadnąć
co robić. Ustawiłem w setup biosu ładowanie systemu z CD z dyskiem
instalacyjnym windows, w opcjach wybrałem naprawę systemu i z listy
funkcji wybrałem fixmbr. Wszystko przez to że dyskietki elastyczne są
przestarzałe i łatwo się psują. Bootit miałem na takiej dyskietce która
okazała się uszkodzona i zainstalowała wadliwie bootmanagera. Jak się
nie robi partycji to używanie go na stałe jest nieopłacalne.