Re: Pliki niewidoczne dla systemu

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 23 May 2006 - 23:50:56 MET DST

Użytkownik "Hejmus" <hejmowski@wp.pl> napisał w wiadomości
news:e4vsek$5te$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Chociażby dlatego, ze szybciej jest wcisnac F5/F6 zamiast zaznaczyć plik,
wscisnąć CTRL+C, przejśc do drugiego okienka, wcisnac CTRL+V ;) I wiele
ludzi używa TC z przyzwyczajenia po Norton Commanderze

A także mało kto wie, jak bardzo można modyfikować wygląd tego programu i
jakie pluginy, np do zabijania procesów pod... W98!
I cała bateria innych pluginów, mnie brakuje tylko jednego, do współpracy ze
stacją dysków Commodore... bo obróbka obrazów dyskowych jest możliwa... ITD,
ITP, ETC...
Odebrać/wysłać maila... dlaczego nie? Spieprzył się folder
Outlook-Expressa - voila! To samo, gdy przyjdzie poczta i 5 tysiecy
załączników do zapisania, każdy w osobnym mailu...
Długo wymieniać. A w ogóle, co tu dużo gadać - http://www.ghisler.com
(oficjalna strona domowa), http://www.totalcommander.pl (mało ciekawa), oraz
http://totalcmd.pl (ta właściwa).

A jak ktoś nie może się rozstać z Eksploratorem - TC oczywiście umożliwia
działanie na plikach a-la Explorator, z zaznaczaniem koiuj/wytnij/wklej,
włącznie z przenoszeniem z/do okna eksploratora. Przytrzymany prawoklik
myszą w panelu, lub klawisz menu... A jak dwa panele za mało, to napchać
można sobie zakładek, jak się np. obrabia naraz 10 katalogów, można też
blokować zakładki, etc... A narzędzie wielokrotnej zamiany nazw czasem
naprawdę może się przydać, jak np. trzeba przemianować według określonego,
bardzo skomplikowanego klucza, np. 200 plików... Wygląda nieco spartańsko,
ale umiejętnie połechtane naprawdę sporo potrafi.
I najważniejsza chyba sprawa - stabilność programu (z czym z wiadomych
przyczyn jest kapkę gorzej w Windows 9x), nie budzi moich zastrzeżeń.
A o tylu rzeczach jeszcze nie napisałem...

--
LH
Na pohybel spamerom...