Re: kamerka + w2k

Autor: Irek/kajus44 <kajus_at_kajus.pl>
Data: Tue 23 May 2006 - 13:42:49 MET DST

wiadomość:6c5l4e.5b9.ln@kwinto.prv,
nadawca:Michal Kawecki
> Użytkownik "Irek/kajus44" <kajus@kajus.pl> napisał w wiadomości
> Nie, u mnie taka kamerka bez problemu działa poprzez Internet, np. z
> kodowaniem wma 128 kbit. Z dźwiękiem w mp3.

mam już no-ip, nawet udało mi się je skonfigurować, ale, niestety, chyba na
razie sobie odpuszczę VLS - jest zbyt "tekstowy"; z dokumentacją ze strony
VLS będe uzupełniał jakoś plik Config, ale do czego służą dwa spakowane
archiwa jakiś dziwnych plików z rozszerzeniem .a (OIDP) to już nie mam
bladego pojęcia; poza tym otwiera mi się VLS jako okienko komend które nie
reaguje na nic - nie da się nic wpisać
poczekam aż VLS zrobi sie bardziej "windowsowy" ;-)
dzięki za pomoc!