Re: Zawartość ekranu do MPEG (czy ogólnie klip filmowy).

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 19 May 2006 - 17:30:29 MET DST

** Piotr Krzyżański wrote:

> Nie - on ma WUPW* . . ;-))
> * Wstydliwie ukryta partycja Windowsowa

Prawie, mam WUKW (wstydliwie ukryty (w szafie) komputer z Windows), na
którego się TSuję w razie potrzeby, ostatnio go uruchamiałem jak
musiałem PITa wypełnić.

Mam prezentację w EXE i muszę ją skonwertować do MPEG, pod jakim
systemem to zrobię to mnie mało obchodzi (mam tu kilka do wyboru), ale
tak sobie wymyśliłem, że pliki EXE to najlepiej Windows uruchomi.