Re: Win XP Home, problem...

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 19 May 2006 - 00:38:28 MET DST

Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości
news:e4ii2a$3h9$1@opal.icpnet.pl...

> Mówisz? Ja raczej stawiam na uszkodzony RAM...

Wywalało by raczej błąd parzystości na niebieskim ekranie. Przećwiczone na
NT4. (świadomie zresztą, celem zaobserwowania reakcji systemu)

> http://support.microsoft.com/kb/307545/pl

To tylko potwierdza mniej-więcej, co wcześniej napisałem.
Dla bootloadera pliki przezeń niewidoczne/niedostępne właśnie z powodu
leżenia poza obszarem widzianym przez BIOS są uszkodzone. Także pliki
Rejestru.
Ten temat dość dokładnie przećwiczyłem na dysku, którego partycja wystawała
ok hmm... 250 MB poza BIOS. Fakt, ze z NT4... Ale i przy W2k mi się
zdarzyło.
Także mi pisało, że plik uszkodzony, że plik niedostępny, czasem wywalało
STOP np. Inaccessible_boot_device, etc. Zależy, co wypadło poza pierwsze 8
GB dysku.
Bywało, że padało już przy NTDETECT.

--
LH