Re: Win XP Home, problem...

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 18 May 2006 - 21:07:10 MET DST

Uzytkownik "norvik" <norvik@wp.pl> napisal w wiadomosci
news:1147977699.420743.67960@i39g2000cwa.googlegroups.com...
> Witam.
> Po wlaczeniu kompa, na poczatku napis:
> " plik uszkodzony, w --- windows\system32\config\system"
> czy mozna go odzyskac i wystartowac system?

Mozesz, o ile potwierdzi sie moje przypuszczenie:
Stary komputer bez aktualizacji BIOSu, z jakiegos powodu którys z plików
systemowych wyszedl poza obszar widziany przez BIOS (Winda potrzebuje BIOSa
na poczatku startowania). Ja sobie radzilem w takich przypadkach
obkurczeniem partycji tyle ile sie dalo, uzywajac PQMAGIC (jeszcze mnie nie
zawiódl) wersja DOS, a nastepnie zaraz potem, w tej samej sesji, ponownym
jej rozciagnieciem.
Lepiej niech partycja systemowa nie wychodzi poza pierwsze 128 GB dysku (lub
odpowiednio mniej, o ile mniej widzi BIOS).

--
LH
Na pohybel spamerom...