Re: brak logowania po skopiowaniu partycji systemowej

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Thu 18 May 2006 - 14:39:50 MET DST

In news:e4hhp1$q1s$1@inews.gazeta.pl , * wredny_menel* wrote:
> Klonowanie WinXP dokonuje sie trochę inaczej niż Win9X

Bo co? Znaczy, że nieco inaczej to fakt, ale dlaczego aż tak inaczej?
Żeby nie było niejasności, kolega wspomina o przeniesieniu systemu na
inny dysk. Ma mieć na tym nowym dysku identyczną partycję, no i poprawiony
stosownie do okoliczności MBR. To wszystko.
SID-y użytkowników się nie muszą zmienić, sprzęt (poza dyskiem ten sam).
Więc pozostaje naprawić 'przywiązanie' Windows do starego dysku.
Jeden ruch przy podpisie, i o ile nie było tam jakiegoś majstrowania
przy liternictwie, powinien ruszyć od razu, jak nie - poprawić literki.
Do znalezienia w archiwum, Michał Kawecki pisze o tym tak z raz na tydzień.

> Opisy
> http://www.xp.net.pl/art/klonowanie_windows.html
> lub
> http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/articlear_70178.html

IMHO to się nadaje na inne okoliczności.
Tu by było zupełnie niepotrzebne, a nawet szkodliwe.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)