Re: Odpowiednik scanreg

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 17 May 2006 - 16:10:56 MET DST

In news:e4elsd$3um$1@panorama.wcss.wroc.pl,
MarekG <niespamuj-marekgrzymek@poczta.onet.pl> typed:

> Gdybym tylko wiedział jakie usługi/procesy wyłączyć. Jeśli nawet w trybie
> awaryjnym się burzy.
> Wyexportowałem i chcę zaimportować CAŁY rejestr.

http://fuhperfekt.republika.pl/rejestr/rejestr2.html
slowo kluczowe "Archiwizowanie rejestru przy użyciu narzędzia REG" oraz
"Zastosowanie narzędzia Edytor rejestru"

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy